HelloAIRIS 2020: Εκπαίδευση στην τεχνητή νοημοσύνη

HelloAIRIS 2020: Εκπαίδευση στην τεχνητή νοημοσύνη

Το πρόγραμμα HelloAIRIS  είναι ένα πλήρες πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης για την Τεχνητή νοημοσύνη στην Υγεία που υποστηρίζεται και χρηματοδοτείται από το EIT Health και υλοποιείται από τους συνεργάτες του (GE Healthcare, Health & Biomedicine unit of LEITAT, Royal Institute of Technology Stockholm (KTH). 

Ο 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοικτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση είναι γεγονός!

Ο 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοικτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση είναι γεγονός!

Η οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών ανακοίνωσε την έναρξη του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοικτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση για τη σχολική περίοδο 2019-2020. Ο φετινός διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε 3 φάσεις και θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στη θεματική ενότητα της κλιματικής αλλαγής. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν ομάδες σχολείων από την Προσχολική, την Πρωτοβάθμια, τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τα ΙΕΚ.

Μαθητές από το Λύκειο Τυχερού κατέκτησαν την πρώτη θέση σε διεθνή διαγωνισμό για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Μαθητές από το Λύκειο Τυχερού κατέκτησαν την πρώτη θέση σε διεθνή διαγωνισμό για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Youth του πανευρωπαϊκού διαγωνισμού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο SafeInternet4EU απέσπασαν οι μαθητές του Λυκείου Τυχερού του Έβρου, με την εφαρμογή "Stay Safe Online" που δημιούργησαν. Η ελληνική ομάδα, αποτελούμενη από τους Μαρία Σιώπη, Νεράντζη Τσεβίκς, Θεοδώρα Βασιλειάδου, Νίκο Μυλωνά, Νατάσα Μακρή υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού τους, Στέλλας Τρυφωνίδου, αρχικά προκρίθηκε στους 9 φιναλίστ και ύστερα από ψηφοφορία του κοινού κατέκτησε την 1η θέση για την ηλεκτρονική εφαρμογή "Stay Safe Online" που σχεδίασε και ανέπτυξε.
Η εφαρμογή "Stay Safe Online" που είναι διαθέσιμη στα ελληνικά, τα αγγλικά, τα γερμανικά, και τα γαλλικά, έχει τη μορφή ενός τύπου κουΐζ 20 ερωτήσεων που περιστρέφονται γύρω από την καθημερινή δραστηριότητα ενός νέου ατόμου στο διαδίκτυο. Ο χρήστης πρέπει να απαντήσει σύμφωνα με τη δική του συνήθη ηλεκτρονική συμπεριφορά. Η εφαρμογή πραγματεύεται τα ψεύτικα νέα, τον ηλεκτρονικό αποκλεισμό, την ιδιωτική ζωή στο διαδίκτυο, το online gaming κ.λπ.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 600 σχολεία από ολόκληρη την Ευρώπη, των οποίων οι δημιουργίες αξιολογήθηκαν από ειδική επιτροπή εμπειρογνωμόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του οργανισμού INSAFE. Η διάκριση του ελληνικού σχολείου συνιστά μεγάλη επιτυχία καθότι ο διαγωνισμός συγκέντρωσε πληθώρα συμμετοχών από σχολεία που είχαν στη διάθεση τους πολύ προηγμένα μέσα. O διαγωνισμός #SaferInternet4EU στοχεύει στη προώθηση της ασφάλειας στο διαδίκτυο και της παιδείας στα μέσα, ενημερώνοντας παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

«Περιβάλλον και Βιώσιμη Ανάπτυξη. Καταστροφές Φύση, Άνθρωπος: Από τη διαχείριση στην πρόληψη»

«Περιβάλλον και Βιώσιμη Ανάπτυξη. Καταστροφές Φύση, Άνθρωπος: Από τη διαχείριση στην πρόληψη»

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Κατάρτισης διοργανώνει το 14ο Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Νέων Επιστημόνων: «Περιβάλλον και Βιώσιμη Ανάπτυξη. Καταστροφές Φύση, Άνθρωπος: Από τη διαχείριση στην πρόληψη» με την Υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου – Γραφείο Ενημέρωσης για την Ελλάδα και την Συνδιοργάνωση της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης.
Το Πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί στην Αγία Πελαγία, στα Κύθηρα από τις 9 έως τις 14 Οκτωβρίου 2018 με στόχο την κατάρτιση νέων επιστημόνων στο αντικείμενο της διεθνούς και ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής προστασίας, με έμφαση τη διαχείριση και πρόληψη των καταστροφών που προκαλούνται τόσο από φυσικά φαινόμενα όσο και από την ανθρώπινη παρέμβαση.
Απευθύνεται σε κατόχους διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος, υποψήφιους διδάκτορες, μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, απόφοιτους και τελειόφοιτους ελληνικών και αλλοδαπών ιδρυμάτων, αλλά και σε εργαζόμενους/εθελοντές σε φορείς πολιτικής προστασίας και αρμόδιες υπηρεσίες.
Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ καθώς και στο Facebook Event

Νέα σημαντική ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για το IMAESC

Νέα σημαντική ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για το IMAESC

Περίπου 3,93 εκ. Ευρώ χρηματοδότηση για την περίοδο 2019-2023 εξασφάλισε το διεθνές διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών  Adult Education for Social Change (IMAESC), το οποίο σχεδιάστηκε και προσφέρεται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus Mundus με τη συμμετοχή του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Στο πλαίσιο του διαπανεπιστημιακού προγράμματος το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου οργανώνει τις ακόλουθες τρεις (3) Θεματικές Ενότητες, που προσφέρονται εξ αποστάσεως:

  • Διδασκαλία εκπαίδευσης ενηλίκων σε εξ αποστάσεως περιβάλλοντα
  • Μεθοδολογία Έρευνας στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
  • Κριτικός Στοχασμός στη Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων

Επιπρόσθετα, το IMAESC διευρύνει περαιτέρω τη σύμπραξή του με έναν σημαντικό αριθμό (29) συνεργαζόμενων εταίρων σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: το International Council for Adult Education, τα Πανεπιστήμια OISE/University of Toronto και University of British Columbia (Καναδάς), το Chulalongkorn University (Ταϊλάνδη), το University of Technology Sydney (Αυστραλία), το University of Botswana, η Glasgow Women's Library, και το State University of New York των ΗΠΑ.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Νέα μελέτη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης για τους διδάκτορες που αποφοίτησαν από τα ελληνικά ΑΕΙ το 2015

Νέα μελέτη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης για τους διδάκτορες που αποφοίτησαν από τα ελληνικά ΑΕΙ το 2015

Στη μελέτη παρουσιάζονται στατιστικά δεδομένα (κατανομή διδακτόρων ανά ίδρυμα και σχολή, επιστημονικά πεδία διατριβών, διεθνής κινητικότητα, προηγούμενοι τίτλοι σπουδών, κ.ά.) που αφορούν όσους αναγορεύθηκαν διδάκτορες κατά το έτος 2015, έχοντας εκπονήσει τη διατριβή τους σε ελληνικά Πανεπιστήμια.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 2015 αναγορεύθηκαν 1.810 νέοι διδάκτορες από ελληνικά ΑΕΙ. Οι περισσότεροι απέκτησαν τον προηγούμενο ακαδημαϊκό τίτλο σπουδών τους (πτυχίο ή μεταπτυχιακό) στην Ελλάδα (86%), ενώ αρκετοί (14%) επέστρεψαν μετά από σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία και τις ΗΠΑ.

Ο αριθμός των αναγορεύσεων νέων διδακτόρων από τα ελληνικά ΑΕΙ κατά την περίοδο 2005-2015 κυμαίνεται περί τα 2.000 άτομα κατ' έτος. Το 2015, το ΕΚΠΑ και το ΑΠΘ αποτελούν τα πανεπιστήμια στα οποία εκπονήθηκαν οι περισσότερες διδακτορικές διατριβές (28% και 18%, αντίστοιχα). Ακολουθούν το ΕΜΠ και τα Πανεπιστήμια Πατρών, Κρήτης και Θεσσαλίας.

Σύμφωνα με την ποσοστιαία κατανομή του κύριου επιστημονικού πεδίου της διδακτορικής διατριβής, οι περισσότερες εξ αυτών αφορούν την Ιατρική και τις Επιστήμες Υγείας (31,6%), ενώ ακολουθούν οι Φυσικές Επιστήμες (24,3%) και οι Κοινωνικές Επιστήμες (23%). Χαμηλότερα ποσοστά καταλαμβάνουν οι Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίας, οι Ανθρωπιστικές Επιστήμες και οι Γεωργικές Επιστήμες.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ και εδώ

Σε Έλληνες μαθητές το 1ο Βραβείο Διεθνούς Διαγωνισμού για το βίντεο «The Quark show»!

Σε Έλληνες μαθητές το 1ο Βραβείο Διεθνούς Διαγωνισμού για το βίντεο «The Quark show»!

Πώς θα ήταν άραγε ένας διάλογος μεταξύ…σωματιδίων; Οι μαθητές του 2ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδος όχι μόνο κατάφεραν να απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα δημιουργώντας ένα πρωτότυπο video με τίτλο «Η παράσταση των κουάρκ» (″The Quark Show″), στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Παίζοντας με τα πρωτόνια» (Playing with Protons), αλλά και να κερδίσουν το Πρώτο Βραβείο του Διεθνούς Διαγωνισμού Particles4U του International Particle Physics Outreach Group (IPPOG), στην κατηγορία των Δημοτικών Σχολείων.
Συνδυάζοντας το χιούμορ με τα στοιχειώδη σωματίδια, οι μαθητές φαντάστηκαν έναν διάλογο μεταξύ των σωματιδίων που εξηγεί, ουσιαστικά, γιατί δεν είναι τίποτα τυχαίο στη φύση.
Με το βίντεο αυτό αποφάσισαν να συμμετάσχουν στον Διεθνή Διαγωνισμό του IPPOG και πέτυχαν την πρωτιά ανάμεσα σε 77 συμμετοχές από 15 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παίζοντας με τα πρωτόνια» εφαρμόζεται τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα και στη Μ. Βρετανία με την υποστήριξη του ευρωπαϊκού έργου CREATIONS έχοντας εμπλέξει πάνω από 3.500 μαθητές και 150 δασκάλους σε περισσότερα από 50 σχολεία στις δύο χώρες.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Γεωτεχνολογία και Περιβάλλον»

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Γεωτεχνολογία και Περιβάλλον»

Η Σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης δέχεται αιτήσεις εισαγωγής στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Γεωτεχνολογία και Περιβάλλον».
Στο Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί διπλωματούχοι Πολυτεχνικών Σχολών και πτυχιούχοι Σχολών Θετικών Επιστημών συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του Μ.Δ.Ε. είναι δύο (2) εξάμηνα ενώ ο αριθμός εισακτέων ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο σε είκοσι (20) υποψηφίους. Η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών γίνεται με βάση τις επιδόσεις τους στις σπουδές και την τυχόν ερευνητική δραστηριότητά τους.
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέχρι και την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 στη διεύθυνση (Γραμματεία της Σχολής Μηχανικών Ορυκτών Πόρων) την αίτησή τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται αναλυτικά στην αίτηση που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Π.Μ.Σ.
Στην ίδια αίτηση θα συμπληρώσουν και σύντομη περιγραφή (από μισή έως μία σελίδα) σχετικά με τους λόγους που τους ώθησαν να υποβάλλουν την αίτηση, καθώς και την κατεύθυνση στην οποία θα επιθυμούν να εξειδικευτούν. Σε περίπτωση που τα επισυναπτόμενα αρχεία έχουν ιδιαίτερα μεγάλο μέγεθος (μεγαλύτερο από 16 Megabyte), θα πρέπει οι υποψήφιοι να επικοινωνήσουν με τη Γραμματεία της Σχολής. Στο Π.Μ.Σ. δεν προβλέπονται δίδακτρα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Π.Μ.Σ.

Τα τρία ελληνικά Πανεπιστήμια που βρίσκονται στα κορυφαία του κόσμου

Τα τρία ελληνικά Πανεπιστήμια που βρίσκονται στα κορυφαία του κόσμου

Τρία ελληνικά πανεπιστήμια περιλαμβάνονται στη λίστα των 500 καλύτερων του κόσμου, σύμφωνα με την Παγκόσμια Ακαδημαϊκή Αξιολόγηση των Πανεπιστημίων (ARWU), τη γνωστή και ως «Κατάταξη της Σαγκάης». Για άλλη μία χρονιά στην κορυφή παραμένει το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ ενώ τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει το Στάνφορντ, όπως και πέρσι.
Εορτασμός των 30 χρόνων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus

Εορτασμός των 30 χρόνων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus

Τα 30 χρόνια λειτουργίας του Προγράμματος ERASMUS και ουσιαστικής συμμετοχής σε αυτό της πανεπιστημιακής κοινότητας γιορτάσθηκαν σήμερα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ακόμα μια σημαντική επέτειος, που συμπίπτει με τη συμπλήρωση 180 χρόνων αδιάλειπτης λειτουργίας του πρώτου Πανεπιστημίου της χώρας.

ΑΠΘ: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην "Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία"

ΑΠΘ: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην "Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία"

Στόχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) "Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία" είναι να εξοικειωθούν οι επαγγελματίες της Υγείας και οι εργαζόμενοι στο χώρο του φαρμάκου με την πρακτική εφαρμογή της Κλινικής Φαρμακολογίας. 

Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Ναυτιλία

Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Ναυτιλία

Το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς προκηρύσσει την έναρξη του 17ου κύκλου σπουδών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, το οποίο οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Ναυτιλία.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (2017-18) για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (2017-18) για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ»

Η Σχολή Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης λειτουργεί Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με κύριο στόχο την ανάπτυξη τεχνολογίας αιχμής και τεχνογνωσίας για την Περιβαλλοντική Μηχανική.

Μετεγγραφές φοιτητών κυπριακής καταγωγής

Μετεγγραφές φοιτητών κυπριακής καταγωγής

Μετεγγραφές φοιτητών κυπριακής καταγωγής, που έχουν εισαχθεί στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες με τις ειδικές κατηγορίες  του Ακαδημαϊκού Έτους 2016 –2017.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ 2017-2018

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ 2017-2018

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας καλούν τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υποψηφιότητα για την παρακολούθηση του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού» (ΣΑΤΠ) για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018.

Μεταπτυχιακές Υποτροφίες από το «Ίδρυμα Καρέλια» στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Μεταπτυχιακές Υποτροφίες από το «Ίδρυμα Καρέλια» στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια προκηρύσσει πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών, σε υποψηφίους για μεταπτυχιακές σπουδές (πτυχία Masters και Διδακτορικό) σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, για το ακαδημαϊκό έτος 2017/2018.

Τέσσερις (4) υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές στη Μ.Βρετανία από το Ίδρυμα Κλέλιας Χατζηιωάννου

Τέσσερις (4) υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές στη Μ.Βρετανία από το Ίδρυμα Κλέλιας Χατζηιωάννου

Το κοινωφελές Ίδρυμα Ιδιωτικού Δικαίου υπό την επωνυμία «ΙΔΡΥΜΑ ΚΛΕΛΙΑΣ ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ» σύμφωνα με τον ισχύοντα σκοπό του προσκαλεί ενδιαφερόμενους  για

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS